梦中泪



又是一个寂静的黑夜
随着嘀嗒嘀嗒的雨声
一步一步地走进自己的梦乡
模糊地看见了他
同时 也看见了我自己
为爱 而变得憔悴了

许多不堪回想的回忆
像看电影般地重播着
可是这跟看电影不一样的是
无论我看到的是
开心 或是伤心的回忆
最后 换来的只有泪

看见你牵着我的手
拿着我最爱的熏衣草
跟我说 一直以来
我最想听见的三个字
那时候是开心的
可是 在梦里看见的时候
却是流着泪的

我讨厌你给的承诺
都是不会实现的承诺
为什么 自分手后
我还想关心你的一切
我知道那不值得
可是 却依然还在继续着
成了我的习惯

嘀嗒嘀嗒
随着梦外下着的雨声
在梦里哼着自己的旋律
试着普一首伤心情歌
流着梦中泪
写着自己的故事

3 voices^^:

  1. sounds sad huh...

    ReplyDelete
  2. hahaha... sound sad hor? but when i write tat.. i dun even drop any tears... but the 2nd 1 bout family i did :-p

    Actually tis i write for competition... not 100% my real experience oso :-p

    ReplyDelete

 

INSTAGRAM

Twitter Updates

About Me

My photo
Me? Drama queen? Sleeping beauty? K.I.S.S principle - Keep it simple stupid. Life is fragile, don't make things complicated! Enjoy your precious life!